انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تذکر فرماندار مشهد به یک مدرسه برای رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی | وضعیت مشهد به‌لحاظ کرونا همچمان قرمز است

  • کد خبر: ۴۲۳۳۹
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تذکر فرماندار مشهد به یک مدرسه برای رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی | وضعیت مشهد به‌لحاظ کرونا همچمان قرمز است
صبح امروز ۱۹ شهریور فرماندار مشهد به‌صورت سرزده از چند مدرسه مشهد بازدید کرد. این بازدید در شرایطی بود که شهرآرا درحال تهیه گزارش از روند مدرسه‌سازی خیران در حاشیه شهر مشهد بود.
الهام مهدیزاده | شهرآرانیوز، فرماندار مشهد ضمن بررسی روند اجرایی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مشهد به شهرآرا گفت: قرار بود این بازدید کاملاً سرزده باشد و رسانه ای نباشد.

محمدرضا هاشمی اشاره ای به وضعیت مدارس داشت و گفت: امروز قرار بود ۶۹ امین جلسه ستاد کرونای شهرستان مشهد برگزار شود. اما با توجه به آنکه چند روزی از بازگشایی مدارس گذشته است تصمیم بر آن شد که جلسه این هفته را به بازدید سرزده از مدارس اختصاص دهیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: از صبح تاکنون که در مدرسه عرش در التیمور هستیم، چهار مدرسه را بازدید کرده‌ام و از نزدیک در جریان روند اجرای پروتکل های بهداشتی قرار گرفته ام. از این چهار مدرسه یک مدرسه در مناطق برخوردار مشهد و سه مدرسه دیگر در حاشیه مشهد و مناطق کم برخودار بودند. تأکید بیشتر من بر این بود که از مدارس حاشیه مشهد و مناطق کم برخودار بازدید کنیم.

وی عنوان کرد: از چهار مدرسه‌ای که بازدید کردم تنها یک مدرسه در اجرای پروتکل‌های بهداشتی دارای ضعف بود که این موارد همان‌جا به مدیریت مدرسه اعلام شد.

فرماندار مشهد وضعیت مشهد به لحاظ کرونا را همچنان قرمز عنوان کرد و گفت: هرچند از نظر میزان ابتلا، تعداد موارد مثبت ما روند افزایشی نداشته، اما باید اصول اجرایی در حوزه پروتکل‌ها را همچنان با تأکید بسیار اجرایی کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه داده و از وضعیت قرمز خارج شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->